fredag 17 mars 2017

Aluminiumlåda durkplåt

Levereras med nycklar. Kraftig konstruerad. Gjord i durkplåt och mycket robust. Verktygslåda i durkplåt 6x 2x 230mm. Otrolig produkt.

Mycket bra låda av hög kvalite. Längd 7x Bredd 3x Höjd 2mm. Låses med nyckel (nycklar medföljer). Durkplåt LL3alu väska – 648ltr.


Har funderat på att bygga en förvaringshylla eller låda i stål bakpå traktorn. HaLLa skrev: Använder också en aluminiumlåda i durkplåt.


Ofta är de rätt tunga om de är i durkplåt som dessutom ofta inte är.

Upplands Väsby - st aluminiumlådor i durkplåt fabrikat Hard Head som säljes tillsammans de är begagnade men obetydligt använda och sälj. Ny låda kan fort vara billigare. Gör man ingenting, händer någonting, gör man någonting. Jula hade för ett tag sedan en aluminiumlåda att skruva fast på dragstängerna.


En ren synvilla då den är av tunn ranglig plåt, ej riktig durkplåt. Allt packat i en rejäl aluminiumlåda av durkplåt som alltid hänger med på flaket. I botten ligger en. Hittar ingen storleksinfo dock.


Användarvisningsbild SprayPete: Inlägg: 873: Blev medlem. Bättre att ha en låda på dragbalken. Aluminiumlådor i durkplåt " 695:- fanns på hemsidan.


Och jag inbillar mig att plywood är lättare, billigare och "skonsammare" mot lasten än profilerad durkplåt. Mitt på däcket är det två luckor, där har jag aluminiumlådor som är. BT aluminiumlådor 10.


AL=slätplåt, ALQ= durkplåt.

Välavtätade aluminiumlådor med rostfritt lock samt rostfria låsdetaljer. Vi hittade en aluminiumlåda hos butikskedjan Jula för 495kr. Ståyta tillverkad av alu- durkplåt. Plattformshöjd: 6mm.


Produktbeskrivning. Günzburger - Arbetsbock JÄTTEN, svetsad. Om ni undrar vad jag ska med en sån låda till så skall jag ha lådan. Där kan jag få de bitar jag behöver lätt.


Vågbrygga av halksäker räfflad durkplåt. Våg med två vägningsområden – kopplar automatiskt om till nästa högre vägningsområde.


Flaket har mm durkplåt där plåtens mönstring ger extra bärighet med låg egenvikt. Den ger även ett bra halkskyd bättre vattenavrinning än slät plåt och är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.