torsdag 13 december 2018

Droppslang från biltema

Har du standardslang fram till själva droppslangen ? Ja det är problemet med läck slangarna ( biltema ). Droppslang för bevattning av häck? Droppande slang för ekonomisk och exakt bevattning, den är även skonsam mot sköra grödor. Tack vare minskad avdunstning kan du spara upp till % vatten. Hur lång tid skall man ha vattna för att ge växterna rätt mängd vatten?


Lägg i varukorg. Porös vattenslang för enkel. Med en droppslang räcker det lilla tryck som blir av ett par meters. När jag använde droppslang till min (då) nyplanterade häck lät jag den stå på länge, ofta en hel dag och kanske en eller två gånger i veckan.


Droppslang från biltema

Hozelock Select. Biltema har en billig. Gardena Superflex Premium. Black Decker Slangset. Sparad från biltema. Hitta denna pin och fler på TRÄDGÅRD av Susanne Edgren. VATTENSLANG BRADAS. Odlar en på en stor komposthög med droppslang från tunnan också. Nu ska vi bara bestämma oss för vilket tunnelväxthus vi ska beställa🧐 Lutar åt ett Oden 3från. För automatisk. Direktlänk: Högerklicka. Ett vattenkärl som är anslutet med droppslangar till växterna är planerat.


Och se om jag KAN. På min arbetsplats har det varit mycket snack om droppslangar den senaste. Så i år kör jag med en murarback från biltema. Dwc:erna går i en closed.


DWC: n matas via en droppslang så den får konstant vatten. Sen har jag droppslang från biltema i lådorna för att underlätta vattning och minska spillet. Det här är innan jag lagt på barken och innan. Den dåliga plasten uppvägdes.


Droppslang från biltema

Den har hållt så mycket längre. Jag näringsvattnar med. Finns på biltema, är ett kit så man får lite alla möjliga olika storlekar. Kompostbehållare (däck) för köksavfall och droppslangar.


Vi har vad du behöver till priser du gillar! Kom gärna med tips på. Plåten är alldeles.


Droppslang från biltema

Kunde lika gärna kört med " droppslang ", ni vet sådan man har i. Detta är en forumtråd från Garaget. Efter en dusch gick vi sen ut och drog om droppslangen som ligger i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.