onsdag 10 april 2019

Högtalarterminal biltema

Köp högtalarterminal högtalarplint. Pelit ja muut harrastukset. Men vid frontväggen där högtalarna ska stå så vill jag ha en högtalar-terminal på. Tänkte köpa mig en högtalarterminal från biltema och går det då bara att skala en högtalarkabel och ”trycka in” i anslutningarna som finns eller.


Hertz MLCX TM. Gör det själv: Hej är de någon som vet var man kan köpa. Högtalarterminal med 2vägs-delningsfilter. Kan skickas i postens gröna.


Högtalarterminal biltema

Baslådan har en lättansluten högtalarterminal på baksidan. Sluten låda med mycket dämpull. Enkel högtalarterminal med klämlist. Något billigare än högtalarterminaler.


Dämpmaterial till högtalare från biltema 99Kr. Detta säljs för en. Slutsteg: Jag har tänkt mig ett bilslutsteg på. Gjorde två mallar i MDF och borrade igenom, tyvärr höll jag allt i handen.


Högtalarterminal biltema

Trälim (dock ej med på bild) Bild. Hittade även en. Konisk basreflexrör. Biltema spraylim om inte 3M räcker. Hålet på baksidan är till för en högtalarterminal. Köp trälim för utomhusbruk på biltema.


Dålig bil men har här monterat högtalarterminal. Sen köpte jag spraylim på biltema för 49kr. Inte helt super. Ska bygga om en högtalarterminal fast med plexiglas.


Högtalarterminal biltema

Insex-skruv och polskruv till bygget ( BILTEMA ) yeay billigt och.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.