tisdag 20 augusti 2019

Iphone laddar inte

Läs om vad du kan göra om din enhet. Ofta är det något du kan åtgärda själv. När min ipad laddar så kommer först batteriet, sedan äpplet och sen blir det svart. När enheten är inkopplad i en.


När du utesluter problem med strömkällan (uttag,). Den står på % och då har jag ändå laddat i snart timmar.

Undrar om någon kan hjälpa mig. Imorse när jag vaknade var den helt dö. MagSafe Duo är en sådan sämre Apple-bebis. Varför tar min batteri slut så fort? Här är lösningen!


Den visar lite användbar information, men det hjälper inte dig att åtgärda något. Så en dator behöver inte en HDMI eller VGA-uttag som endast är till för en skärm.


Men med typ C kan det bli så att man laddar ett externt batteri från den.

Du bör då se att mobilen laddar på skärmen. Har ni en iPad som inte laddar ? Vi lagar den med ny laddkontakt! Laddsymbolen syns ej på iPad skärm, eller känner datorn inte av er iPadvia USB.


Om inte det hjälper kan du rensa kakor (cookies) och webbplatsdata i Safari. Har googlat runt överallt nu utan nåt vettigt svar. Om du frågar «varför laddar. Ingenting är mer irriterande än inte kunna ladda ner appar på telefonen.


Appen vill inte installeras i mobilen, vad är det för fel? Jag vill inte längre använda Utgiftskollen. Hur laddar jag Spotify Premium? Det går inte att verifiera att meddelandet är genuint.


Oroa dig inte för vi kan hjälpa dig fixa problem. I teorin är det praktiskt att ladda mobilen på natten när den inte används, och med. Den enda lösningen vid detta fel är att. Om man sköter telefonen och laddar den " snällt " har jag inte kommit under % på års användning.


Din iPad laddar mycket långsamt och du vet inte vad du ska göra.

Netflix är inte kompatibelt med denna enhet” kan du använda den här artikeln. Apples supportwebbplats för instruktioner om hur du laddar ner en. Eller gjorde inte det i går, i alla fall. Lät den ligga på laddning innan jag gick och lade mig i går, men då upptäckte jag.


Därefter klickar du på återställningsknappen som syns till höger, vilket innebär att IOS installeras om från grunden. Det sista att prova när iPad inte vill starta. Upptäckte precis att sonens iPad inte laddar. Inget behov av att omedelbart köpa en ny enhet.


Vi hjälper dig att förstå orsakerna och enkelt felsöka. Trådlös laddning. För alla Qi-kompatibla enheter som inte är från Apple laddar den enheten på Watt. Datorer, telefoner, surfplattor och så vidare laddar glatt upp till 100%.


Man borde inte behöva roota sin telefon för att lösa detta. Man kan inte påverka det faktum att telefonen kommer att få helt slut på batteriet så. Ju färre dagar ju mer kan du spara på din.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.