tisdag 16 juni 2020

Timräknare cross biltema

BILTEMA timräknare är den paj? Kanske inte så marint utförande men avsett för cross och det borde ju. Crosshjälm, Grym ny cross hjälm, Answer AR1. Biltema is the shit!


När jag körde cross så var det simpelt att montera en timräknare. En PWvarvar inte som en vanlig stor cross så kolven går inte så hårt. Hur många timmar har kolven gått?


Timräknare cross biltema

En för cross och en för motard och så borrar man hålmönstret själv. Eller en timräknare för dom kostar flera hundra medans dom kostar 5kr att. För cross och enduro. Timräknare, Mini Loggar motorns verk- liga driftstid i timmar och minuter, både totalt och för varje körning.


Timräknare cross biltema

Edit: saknas timräknare och service dokumentation så kolla på en. Utrustningen måste inte bli extremt dyr, vissa delar kan du faktiskt köpa på biltema. Idag har jag returnerat min andra timräknare. Härligt väder för lite cross ! XXXX Mil: XXXX Pris: Bud.


Ah tror jag det är på ett biltema skruvdragare batteri, och köper man. Click here to find similar products. Håll koll på Serviceintervaller! FrittLiv: Utvärdering av NASA BMAh- timräknare med diagram som visar.


A = Longitudinal direction B = Cross direction Exhaust valve. Grunnet omstendighetene har vi lansert tjenesten KjøpHent Drive-In.


Timräknare cross biltema

Husk at du kan kjøpe på nett og hente i varehuset, eller få varene utlevert i. Tjenare, köpte 2st burkar toningsspray på biltema här om dagen då jag tänkte ha till min. Det finns att köpa både färg och borttagningsmedel på biltema.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.