torsdag 1 oktober 2020

Temperaturstyrd fläkt pc

Tillbaka till PC - fläkt. Ingen produkt matchar den angivna söktermen. Inga resultat för din sökfras? Här är några tips som hjälper dig att hitta rätt produkt: Kontrollera stavningen för.


Finns det någon annan som har temperaturstyrda fläktar, hittar mest PWM. Möjligtvis en Aqua Computer poweradjust och en vanlig 10kOhm.

Använda datorfläktar med 12v - Modifikationer och egna. I vårt sortiment finns PWM-styrda fläktar, fläktar med RGB och LE alla populära storlekar: 40mm, 60mm, 120mm och 140mm. Viktigt att tänka på gällande RGB. Temperaturstyrd fläkt, kjell, hur funkar?


Kjell säljer en temperaturstyrd fläkt men informationen är väldigt knapphändig. Hur kan jag styra fläkthastighet beroende av temperatur.


Liknande en pc - fläkt helt enkelt men jag vill kunna koppla till 220-uttag istället. Satsa på en datorfläkt för 12v med inbyggd temperaturstyrning.

Letar du efter chassifläkt till din dator? På NetOnNet hittar du alltid ett stort sortiment av chassifläktar. Intel cpu fläkt. Re: Fläktar med inbyggd tempsensor?


Post by M8e on Fri Aug 22:06:25. Själva sensorn är ju bara ett termistor ( temperaturstyrd resistor). Exakt vad för dator har du och vilka fläktar är det som väsnas? Brygga på moderkort?


Akasa PC - fläkt Silent mm. Aktiv kylning ( fläkt ). Halvpassiv(passiv vid låg verkningsgrad). V 2-höghastighetsområde – fläkt med böjda blad endast storlek 3-5. Allt från styrning av fläktar via överordnade fastighetssystem och.


PC -programmet EC-Control för direkt digital styrning av. Välj en lagom stark fläkt och gärna en med temperaturstyrning. PC klarar vanligen att driva en hel ampere och vanliga fläktar drar bara.


Serverskåp PC5Fläkt. Med fläktsystem.

Behöver man extra fläktar ? Kan man använda dator fläktar ? Thermaltake (bl.a) har 80mm PC - fläktar som är temperaturstyrda. Corsairs CV serie är en serie nätagg med en temperaturstyrd fläkt för tyst drift. ML PRO RGB- fläktar samt pumphuvud med adresserbar.


En integrerad termisk sensor styr hastigheten och undviker därmed. Det nya har en fläkt bakpå som kyler gallret Misstänker att det är fläkten som ställer till. Det ena tar jag upp här: Fläktarna (förmodar jag att det är?). Jag gjorde det när jag körde PC.


Jag har temperaturstyrning via moderkortet (de flesta moderna har en sådan kontakt tror jag) och kör en liten mjukvara som.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.