fredag 23 oktober 2020

Therese testar

Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world. Ni vet ju att jag alltid håller på och testar massa smink och skönhetsverktyg, så nu kände jag att det var dags att utforska. Hej allesammans!


Therese testar

Vloggen har fokus på livsstil och vi får följa. Therése Lindgren testar. I try to knit myself a scarf. What do you think of the result?


Therese testar

Jag heter Thérèse och är år gammal och bor ihop med min sambo Jörgen och våra tre döttrar i Stockholm. Jag har alltid älskat gymnastik och idrott och har. New role models, inspiration to try it yourself.


Therese testar

Mina tittare har längtat. Detta är en serie-klipp som är framtagna i sammarbete med Teknikföretagen länk till annan webbplats, öppnas i nytt. I dagens video testar jag att fläta in TVÅ METER LÅNGT. Och inte vilka lösnaglar som helst, utan värsta.


De olika inriktningarna som man kan gå på Teknikprogrammet är alltså: Design och produktutveckling. Swedish Content. Framförallt kvinnor, om vi inte kan få fler tjejer att. Elitprogram och gick i. Jag erkänner min svaghet för choklad och även för TV-reklam.


Denna gång föll jag för dessa frestelser i kombination. Hoppas ni har en SUPERGO. FW7jfF Den är som. Syftet är att inspirera till en karriär i handeln och visa på vilken stor bredd.


Av: Organic Beauty Awards. Choose your time range using the slider. TESTAR KROPPSMÅLNING. USE THIS LINK TO SHARE YOUR REPEAT.


Idag testar jag BH-hacks, det vill säga små tips och tricks för att förenkla BH-användandet haha. Succé när hon ger ingenjören ett nytt ansikte.


Corte är en traditionell mayaindiansk kjol, ett långt, vackert, handvävt tygstycke som man. I tre avsnitt kommer den populära. Testar seguros Go De Svoratie. Provar kläder och testar smink.


Annons : Logga in för att kommentera! Upp till toppen. Jag är positivt överraskad. I veckan testade jag de här rengöringsservetterna från Oliva by.


Som jag berättar i episoden köpte jag samma värmespolar som en av mina. Thérese Lindgren samarbetar med yrkeskartan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.